FAQ

Rozwiewamy Wasze wątpliwości!

Rozwiewamy Wasze wątpliwości!

FAQ

kursy grupowe szwedzki dla dzieci

Kurs indywidualny

Czy harmonogram zajęć indywidualnych jest stały?

Tak, przed rozpoczęciem kursu ustalamy stałe dni i godziny zajęć, w których będą odbywać się lekcje zgodnie z wybranym pakietem zajęć. Pakiety zajęć sprawdzisz w zakładce OFERTA.

Czy można przełożyć zajęcia indywidualne?

Kursant, jak i lektor mają możliwość odwołania zajęć z koniecznością ich późniejszego odrobienia po uzgodnieniu dogodnego terminu. Limit odwołań zajęć to 2 razy w ciągu kursu. Takie odwołanie musi nastąpić najpóźniej 24 godziny przed planowaną lekcją. W przeciwnym razie będziemy musieli uznać lekcję za zrealizowaną.

Co w przypadku kiedy muszę odwołać zajęcia z przyczyn losowych?

Wiemy, że na niektóre zdarzenia w życiu nie mamy wpływu, dlatego jeżeli zaistnieje zdarzenie losowe, takie jak nagła choroba, wypadek lub inne podobne zdarzenie, skontaktuj się z lektorem/lektorką i administracją. Razem spróbujemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Czy muszę odrobić zajęcia w trakcie kursu, czy można wydłużyć kurs?

Zajęcia możesz odrobić w dowolnym momencie w trakcie trwania kursu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z lektorem. Możesz też odrobić zajęcia przedłużając kurs, ale nie później niż 3 tygodnie po dacie zakończenia kursu wpisanej w harmonogram.

Czy istnieje możliwość, aby skorzystać z lekcji próbnej?

Pewnie! Koszt lekcji próbnej to koszt jednych zajęć. Jeżeli lekcja próbna Ci się spodoba, to wtedy wybierasz swój pakiet i rozpoczynasz pełen kurs od następnych zajęć. Jeżeli nie jesteś usatysfakcjonowana/y zajęciami próbnymi, możesz z nich zrezygnować lub zmienić lektora, aby móc kontynuować naukę.

Czy możliwa jest zmiana lektora w trakcie zajęć?

Zasadniczo jeden lektor prowadzi cały kurs do momentu jego zakończenia. Natomiast z przyczyn losowych i niezależnych od szkoły może nastąpić zmiana lektora. Takie sytuacje zdarzają się wówczas, gdy lektor będzie zmuszony do dłuższej absencji, np. z powodu choroby. Zmiana lektora może też nastąpić na Twoją prośbę, jeżeli z jakichkolwiek przyczyn będzie to konieczne.

Z jakich materiałów korzysta się na zajęciach?

Korzystamy zarówno z podręczników, które stanowią szkielet kursu, jak i z aktualnych i interesujących materiałów do nauki, jak między innymi: artykuły prasowe, filmy z YT, memy, podcasty, seriale oraz autorskie materiały własne opracowane przez naszych lektorów na potrzeby kursu. Wszystkie materiały na zajęcia zapewniamy my, więc nie musisz się o nic martwić.

Jak odbywają się lekcje online?

Lektor kontaktuje się z Tobą za pomocą wcześniej uzgodnionego komunikatora np. Skype.

Z kim będą prowadzone zajęcia?

Zajęcia prowadzone będą przez jednego z naszych lektorów / naszych lektorek, o których możesz dowiedzieć się więcej w zakładce Team.

Kiedy można rozpocząć kurs?

Kurs indywidualny lub w 2 osoby rozpoczynamy zaraz po uzgodnieniu niezbędnych szczegółów. Nie musisz więc czekać na rozpoczęcie semestru.

Czy otrzymam certyfikat potwierdzający udział w kursie?

Jak najbardziej, po ukończonym kursie językowym wydajemy każdemu kursantowi dokument ukończenia kursu w formie cyfrowej. Dokument taki można otrzymać w języku angielskim, polskim, duńskim, norweskim lub szwedzkim.

Czy można się uczyć w 2 osoby?

Oczywiście, że tak. Sprawdź szczegóły w zakładce OFERTA. Pamiętaj jednak, że osoby które razem się uczą muszą być na zbliżonym poziomie językowym. Swój poziom możesz określić w zakładce Bezpłatny test.

Czy podpisuję z Mesterem umowę o kurs językowy?

Tak, umowa jest podpisywana z każdym kursantem (osobą fizyczną) oraz z podmiotami profesjonalnymi, czyli firmami. Od października 2019 r. udostępniona została specjalna platforma dla naszych kursantów, na której każdy kursant posiada swoje indywidualne konto kursanta > więcej o platformie LangLion. Konto to oprócz funkcji edukacyjnej posiada również funkcję podpisywania umów online. Właśnie przez to konto kursant zapoznaje się z umową, a w razie potrzeby może dopytać o nurtujące kwestie. Po przeczytaniu umowy należy zaznaczyć, że zapoznałaś/zapoznałeś się z umową i że akceptujesz jej postanowienia – w ten sposób podpisujesz ją online. Do administracji Mester trafi informacja o podpisaniu umowy, a Ty otrzymasz e-maila z potwierdzeniem podpisania oraz umową w formacie pdf.

Co to jest konto kursanta na platformie do nauki LangLion?

Przy zapisie na zajęcia tworzymy dla Ciebie specjalne konto na wykorzystywanej przez nas platformie do nauki - LangLion. Dzięki niemu masz wgląd w faktury, harmonogram zajęć oraz umowę, a także łatwiej komunikujesz się z lektorem. Więcej o LangLion przeczytasz tutaj.

Jak można dokonać płatności za kurs?

Płatności za kurs można dokonać na 3 sposoby: przelewem bankowym na nasze konto bankowe lub na mesterowego Revoluta (jest to jedna z korzystniejszych opcji przy przelewach zagranicznych), możesz też dokonać przelewu BLIK na nasz numer telefonu: XXX XXX XXX

Nigdzie nie mogę znaleźć danych do przelewu - gdzie one są?

Dane do przelewu umieszczone zostały umieszczone na fakturze, którą przesłaliśmy Ci na e-maila lub umieściliśmy na koncie kursanta na platformie Langlion.

Dane do przelewu na konto bankowe:

Nazwa odbiorcy: Mester szkoła języków skandynawskich Sp. z o.o.
Adres odbiorcy: ul. 27 Grudnia 17/19/ lok. 510, 61-737 Poznań
Numer rachunku (IBAN): PL16 1140 2004 0000 3702 7816 2849
Nazwa Banku: MBANK S.A.
SWIFT: BREXPLPWMBK

Jeśli chcesz zapłacić na nasze konto Revolut lub w obcej walucie, skontaktuj się z nami – podamy Ci dane do przelewu i ustalimy najlepszą dla Ciebie opcję płatności.

Możesz też płacić prosto i wygodnie z BLIK na numer telefonu: XXX XXX XXX

Jeżeli masz inne pytania związane z płatnościami, skontaktuj się z administracją.

Czy mogę otrzymać fakturę? Czy otrzymam dokument wpłaty?

Oczywiście! Jeżeli faktura ma zostać wystawiona na firmę, konieczna jest wcześniejsza informacja i podanie danych do faktury.

Każdy kursant (osoba fizyczna oraz firma) otrzymuje fakturę drogą mailową lub wydrukowaną i przekazaną na zajęciach osobiście, faktura ta jest także dostępna na koncie kursanta na platformie LangLion.

Nie znalazł_m odpowiedzi na nurtujące mnie pytania - co zrobić?

Nic straconego! Możesz zadać nam pytania dzwoniąc do nas pod numer telefonu: +48 579 963 785 lub pisząc maila na biuro@mester.pl lub na Messengerze. Możesz też użyć formularzy kontaktowych na naszej stronie internetowej - kliknij w przycisk ZAPYTAJ O KURS w prawym górnym rogu strony internetowej. Na wszystkie pytania odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

kursy szwedzkiego we dwoje

Kurs w parze

Czy harmonogram zajęć w parze jest stały?

Tak, przed rozpoczęciem kursu ustalamy stałe dni i godziny zajęć, w których będą odbywać się lekcje zgodnie z wybranym pakietem zajęć. Pakiety zajęć sprawdzisz w zakładce OFERTA.

Czy muszę mieć drugą osobę do pary?

Jeżeli masz drugą osobę do pary, to przyspiesza to proces organizacji kursu, ponieważ zaraz po ustaleniu szczegółów możecie rozpocząć zajęcia. Jeśli nie masz drugiej osoby, to postaramy się znaleźć Ci partnera do nauki. Może to jednak potrwać, ponieważ musimy dopasować nie tylko poziom nauki, ale również dostępne dni i godziny zajęć.

Czy można przełożyć zajęcia?

Kursant, jak i lektor mają możliwość odwołania zajęć z koniecznością ich późniejszego odrobienia po uzgodnieniu dogodnego terminu. Limit odwołań zajęć to 2 razy w ciągu kursu. Takie odwołanie musi nastąpić najpóźniej 24 godziny przed planowaną lekcją. W przeciwnym razie będziemy musieli uznać lekcję za zrealizowaną.

Co w przypadku kiedy musimy odwołać zajęcia z przyczyn losowych?

Wiemy, że na niektóre zdarzenia w życiu nie mamy wpływu, dlatego jeżeli zaistnieje zdarzenie losowe, takie jak nagła choroba, wypadek lub inne podobne zdarzenie, skontaktuj się z lektorem/lektorką i administracją. Razem spróbujemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Co w przypadku kiedy jedna osoba z pary nie może pojawić się na zajęciach?

Jeżeli jedna osoba z pary nie może pojawić się na zajęciach, to możecie je odwołać, ale pamiętajcie, że obowiązuje Was limit odwołań zajęć (2 w ciągu kursu) z 24-godzinnym wyprzedzeniem. Za zgodą lektorka/lektorki i wszystkich uczestników kursu możecie nagrać zajęcia dla nieobecnej osoby lub przekazać jej materiały z zajęć do samodzielnego nadrobienia.

Czy trzeba odrobić zajęcia w trakcie kursu, czy można wydłużyć kurs?

Zajęcia możecie odrobić w dowolnym momencie w trakcie trwania kursu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z lektorem. Możesz też odrobić zajęcia przedłużając kurs, ale nie później niż 3 tygodnie po dacie zakończenia kursu wpisanej w harmonogram.

Czy istnieje możliwość, aby skorzystać z lekcji próbnej?

Pewnie! Koszt lekcji próbnej to koszt jednych zajęć dla 2 osób. Jeżeli lekcja próbna Wam się spodoba, to wtedy wybieracie swój pakiet i rozpoczynacie pełen kurs od następnych zajęć. Jeżeli nie jesteście usatysfakcjonowani zajęciami próbnymi, możecie z nich zrezygnować lub zmienić lektora, aby móc kontynuować naukę.

Czy jest możliwa zmiana lektora w trakcie zajęć?

Zasadniczo jeden lektor prowadzi cały kurs do momentu jego zakończenia. Natomiast z przyczyn losowych i niezależnych od szkoły może nastąpić zmiana lektora. Takie sytuacje zdarzają się wówczas, gdy lektor będzie zmuszony do dłuższej absencji, np. z powodu choroby. Zmiana lektora może też nastąpić na Waszą prośbę, jeżeli z jakichkolwiek przyczyn będzie to konieczne.

Z jakich materiałów korzysta się na zajęciach?

Korzystamy zarówno z podręczników, które stanowią szkielet kursu, jak i z aktualnych i interesujących materiałów do nauki, jak między innymi: artykuły prasowe, filmy z YT, memy, podcasty, seriale oraz autorskie materiały własne opracowane przez naszych lektorów na potrzeby kursu. Wszystkie materiały na zajęcia zapewniamy my, więc nie musicie się o nic martwić.

Jak odbywają się lekcje online?

Lekor kontaktuje się z Tobą za pomocą wcześniej uzgodnionego komunikatora np. Skype

Z kim będą prowadzone zajęcia?

Zajęcia prowadzone będą przez jednego z naszych lektorów / naszych lektorek, o których możesz dowiedzieć się więcej w zakładce Team.

Kiedy można rozpocząć kurs?

Kurs indywidualny lub w 2 osoby rozpoczynamy zaraz po uzgodnieniu niezbędnych szczegółów. Nie musisz więc czekać na rozpoczęcie semestru.

Czy otrzymam certyfikat potwierdzający udział w kursie?

Jak najbardziej, po ukończonym kursie językowym wydajemy każdemu kursantowi dokument ukończenia kursu w formie cyfrowej. Dokument taki można otrzymać w języku angielskim, polskim, duńskim, norweskim lub szwedzkim.

Czy podpisuję z Mesterem umowę o kurs językowy?

Tak, umowa jest podpisywana z każdym kursantem (osobą fizyczną) oraz z podmiotami profesjonalnymi, czyli firmami. Od października 2019 r. udostępniona została specjalna platforma dla naszych kursantów, na której każdy kursant posiada swoje indywidualne konto kursanta > więcej o platformie LangLionn. Konto to oprócz funkcji edukacyjnej posiada również funkcję podpisywania umów online. Właśnie przez to konto kursant zapoznaje się z umową, a w razie potrzeby może dopytać o nurtujące kwestie. Po przeczytaniu umowy należy zaznaczyć, że zapoznałaś/zapoznałeś się z umową i że akceptujesz jej postanowienia – w ten sposób podpisujesz ją online. Do administracji Mester trafi informacja o podpisaniu umowy, a Ty otrzymasz e-maila z potwierdzeniem podpisania oraz umową w formacie pdf.

Co to jest konto kursanta na platformie do nauki LangLion?

Przy zapisie na zajęcia tworzymy dla Ciebie specjalne konto na wykorzystywanej przez nas platformie do nauki - LangLion. Dzięki niemu masz wgląd w faktury, harmonogram zajęć oraz umowę, a także łatwiej komunikujesz się z lektorem. Więcej o LangLion przeczytasz tutaj.

Jak można dokonać płatności za kurs?

Płatności za kurs można dokonać na 3 sposoby: przelewem bankowym na nasze konto bankowe lub na mesterowego Revoluta (jest to jedna z korzystniejszych opcji przy przelewach zagranicznych), możesz też dokonać przelewu BLIK na nasz numer telefonu: XXX XXX XXX

Nigdzie nie mogę znaleźć danych do przelewu - gdzie one są?

Dane do przelewu umieszczone zostały umieszczone na fakturze, którą przesłaliśmy Ci na e-maila lub umieściliśmy na koncie kursanta na platformie Langlion.

Dane do przelewu na konto bankowe:

Nazwa odbiorcy: Mester szkoła języków skandynawskich Sp. z o.o.
Adres odbiorcy: ul. 27 Grudnia 17/19/ lok. 510, 61-737 Poznań
Numer rachunku (IBAN): PL16 1140 2004 0000 3702 7816 2849
Nazwa Banku: MBANK S.A.
SWIFT: BREXPLPWMBK

Jeśli chcesz zapłacić na nasze konto Revolut lub w obcej walucie, skontaktuj się z nami – podamy Ci dane do przelewu i ustalimy najlepszą dla Ciebie opcję płatności.

Możesz też płacić prosto i wygodnie z BLIK na numer telefonu: XXX XXX XXX

Jeżeli masz inne pytania związane z płatnościami, skontaktuj się z administracją.

Czy mogę otrzymać fakturę? Czy otrzymam dokument wpłaty?

Oczywiście! Jeżeli faktura ma zostać wystawiona na firmę, konieczna jest wcześniejsza informacja i podanie danych do faktury.

Każdy kursant (osoba fizyczna oraz firma) otrzymuje fakturę drogą mailową lub wydrukowaną i przekazaną na zajęciach osobiście, faktura ta jest także dostępna na koncie kursanta na platformie LangLion.

Nie znalazł_m odpowiedzi na nurtujące mnie pytania - co zrobić?

Nic straconego! Możesz zadać nam pytania dzwoniąc do nas pod numer telefonu: +48 579 963 785 lub pisząc maila na biuro@mester.pl lub na Messengerze. Możesz też użyć formularzy kontaktowych na naszej stronie internetowej - kliknij w przycisk ZAPYTAJ O KURS w prawym górnym rogu strony internetowej. Na wszystkie pytania odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

kurs szwedzkiego dla dzieci

Kursy grupowe

Kiedy można rozpocząć kurs grupowy?

Kursy grupowe ruszają na początku każdego semestru, tj. w semestrze zimowym: we wrześniu i październiku, a w semestrze letnim: w lutym i marcu oraz w wakacje: intensywne kursy wakacyjne w lipcu i sierpniu. Natomiast w każdej chwili można zapisać się na listę wstępną na każdy z kursów grupowych, aby mieć gwarancję miejsca w grupie. Aktualne zapisy i harmonogram zajęć sprawdzisz w zakładce OFERTA.

Czy harmonogram zajęć w grupie jest stały?

Tak, przed rozpoczęciem kursu ustalamy stałe dni i godziny zajęć, w których będą odbywać się lekcje zgodnie z wybranym pakietem zajęć. Pakiety kursów grupowych wraz z harmonogramem sprawdzisz w zakładce OFERTA.

Kiedy dowiem się czy grupa na moim poziomie zostanie utworzona?

Zapisy na zajęcia otwieramy na około miesiąc (lub wcześniej) przed rozpoczęciem kursów. Informację o otwartych zapisach dostają wszystkie osoby, które zapisały się wcześniej, dlatego jeżeli nie chcesz przegapić momentu zapisów, zapisz się na listę wstępną!

O tym czy grupa powstanie czy też nie, otrzymasz informację od administracji. Nie musisz się jednak martwić, ponieważ w Mesterze rusza 90% grup z harmonogramu.

Co jeśli nie mogę znaleźć kursu w godzinach, które mi odpowiadają oraz co jeżeli grupa nie powstanie?

Nic straconego! Napisz do nas, a damy Ci znać czy przypadkiem nie zwolniło się miejsce w którejś z grup lub czy nie zawiązała się nowa grupa. Jeżeli jednak tak by się nie stało, to możemy zaproponować Ci kurs indywidualny, który można rozpocząć w dowolnym momencie.

Co w przypadku kiedy będę musiał/musiała zrezygnować z zajęć grupowych?

Jeżeli powodem rezygnacji byłaby nieprawidłowość z naszej strony, to prosimy o drugą szansę – czasem zmiana lektora czy terminu zajęć sprawia, że zostajecie z nami na dłużej. W trosce o każdego kursanta w grupie obowiązuje miesięczny termin wypowiedzenia z ważnych powodów ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego.

Co w przypadku przyczyn losowych i nieobecności na zajęciach w grupie?

Jeżeli z przyczyn losowych nie mogłaś/eś pojawić się na zajęciach w grupie, to niestety takie zajęcia odbywają się bez Twojej obecności. Natomiast nic straconego – na pewno nadrobisz materiał, który przegapiłaś/eś z pomocą materiałów udostępnionych Tobie przez lektora! Pamiętaj, zawsze masz dostęp do platformy i swojego indywidualnego konta, gdzie lektor będzie zamieszczał materiały z zajęć. W przypadku zajęć online, lektor/ka po uzyskaniu zgody grupy może też udostępnić Ci nagranie z lekcji, na której byłaś/eś nieobecna/y.

Z jakich materiałów korzysta się na zajęciach?

Korzystamy zarówno z podręczników, które stanowią szkielet kursu, jak i z aktualnych i interesujących materiałów do nauki, jak między innymi: artykuły prasowe, filmy z YT, memy, podcasty, seriale oraz autorskie materiały własne opracowane przez naszych lektorów na potrzeby kursu. Wszystkie materiały na zajęcia zapewniamy my, więc nie musisz się o nic martwić.

Czy jest możliwa zmiana lektora w trakcie zajęć?

Zasadniczo jeden lektor prowadzi cały kurs do momentu jego zakończenia. Natomiast z przyczyn losowych i niezależnych od szkoły może nastąpić zmiana lektora. Takie sytuacje zdarzają się wówczas, gdy lektor będzie zmuszony do dłuższej absencji, np. z powodu choroby. Zmiana lektora może też nastąpić na prośbę całej grupy.

Z kim będą prowadzone zajęcia?

Zajęcia prowadzone będą przez jednego z naszych lektorów / naszych lektorek, o których możesz dowiedzieć się więcej w zakładce Team.

Czy podpisuję z Mesterem umowę o kurs językowy?

Tak, umowa jest podpisywana z każdym kursantem (osobą fizyczną) oraz z podmiotami profesjonalnymi, czyli firmami. Od października 2019 r. udostępniona została specjalna platforma dla naszych kursantów, na której każdy kursant posiada swoje indywidualne konto kursanta > więcej o platformie LangLion. Konto to oprócz funkcji edukacyjnej posiada również funkcję podpisywania umów online. Właśnie przez to konto kursant zapoznaje się z umową, a w razie potrzeby może dopytać o nurtujące kwestie. Po przeczytaniu umowy należy zaznaczyć, że zapoznałaś/zapoznałeś się z umową i że akceptujesz jej postanowienia – w ten sposób podpisujesz ją online. Do administracji Mester trafi informacja o podpisaniu umowy, a Ty otrzymasz e-maila z potwierdzeniem podpisania oraz umową w formacie pdf.

Co to jest konto kursanta na platformie do nauki LangLion?

Przy zapisie na zajęcia tworzymy dla Ciebie specjalne konto na wykorzystywanej przez nas platformie do nauki - LangLion. Dzięki niemu masz wgląd w faktury, harmonogram zajęć oraz umowę, a także łatwiej komunikujesz się z lektorem. Więcej o LangLion przeczytasz tutaj.

Jak można dokonać płatności za kurs?

Płatności za kurs można dokonać na 3 sposoby: przelewem bankowym na nasze konto bankowe lub na mesterowego Revoluta (jest to jedna z korzystniejszych opcji przy przelewach zagranicznych), możesz też dokonać przelewu BLIK na nasz numer telefonu: XXX XXX XXX

Nigdzie nie mogę znaleźć danych do przelewu - gdzie one są?

Dane do przelewu umieszczone zostały umieszczone na fakturze, którą przesłaliśmy Ci na e-maila lub umieściliśmy na koncie kursanta na platformie Langlion.

Dane do przelewu na konto bankowe:

Nazwa odbiorcy: Mester szkoła języków skandynawskich Sp. z o.o.
Adres odbiorcy: ul. 27 Grudnia 17/19/ lok. 510, 61-737 Poznań
Numer rachunku (IBAN): PL16 1140 2004 0000 3702 7816 2849
Nazwa Banku: MBANK S.A.
SWIFT: BREXPLPWMBK

Jeśli chcesz zapłacić na nasze konto Revolut lub w obcej walucie, skontaktuj się z nami – podamy Ci dane do przelewu i ustalimy najlepszą dla Ciebie opcję płatności.

Możesz też płacić prosto i wygodnie z BLIK na numer telefonu: XXX XXX XXX

Jeżeli masz inne pytania związane z płatnościami, skontaktuj się z administracją.

Czy mogę otrzymać fakturę? Czy otrzymam dokument wpłaty?

Oczywiście! Jeżeli faktura ma zostać wystawiona na firmę, konieczna jest wcześniejsza informacja i podanie danych do faktury.

Każdy kursant (osoba fizyczna oraz firma) otrzymuje fakturę drogą mailową lub wydrukowaną i przekazaną na zajęciach osobiście, faktura ta jest także dostępna na koncie kursanta na platformie LangLion.

Nie znalazł_m odpowiedzi na nurtujące mnie pytania - co zrobić?

Nic straconego! Możesz zadać nam pytania dzwoniąc do nas pod numer telefonu: +48 579 963 785 lub pisząc maila na biuro@mester.pl lub na Messengerze. Możesz też użyć formularzy kontaktowych na naszej stronie internetowej - kliknij w przycisk ZAPYTAJ O KURS w prawym górnym rogu strony internetowej. Na wszystkie pytania odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.